Julafton är över -Vardagen är åter här

152194-9

Ja nu är Julafton över o vi firade den två ggr. Självaste julafton var det bara Jag, Pärre o William som tog det lugnt hemma o här ser ni vilka julklappar William fick från oss. "Tigern" (som är en Leopard) o så klart marackas. Å själva så förlovade vi oss :-)

På juldagen kom våra stora barn Daniel, Emma o Kimberly samt mormor hem till oss. Vi åt gott, öpnnade julklappar o hade det urmysigt. Alla var glada o nöjda. Vad alla fick i julklapp vågar jag inte skriva för då är risken stor att jag glömmer nått -Tanten börjar ju bli gammal o glömsk *ler*

Kommentarer
Postat av: molle

men grattis va kul inte visste jag att du ville gifta dig? ska de ske i kyrkan ;]

2006-12-31 @ 21:59:48
Postat av: Bissen

Hmmm.. antagligen om P får bestämma :-)

2006-12-31 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback