Sista dagen på det här underbara året

Ja, då var det bara ett par timmar kvar innan vi byter år. Williams första nyår men gissar på att han kommer sussa gott vid tolvslaget o inget minnas..
De stora barnen är här o vi ska avnjuta en god middag o "mys mys" ihop, bränna av några miniraketer som Daniel har inhandlat o ser fram emot filmen 00:05 inatt: Bram Stokers Dracula *hua hua* Undrar om jag törs somna sen, tur att jag har Pärre vid min sida ;-)

Som ni ser så har jag ännu en ggn glömt att handla batterier till kameran men ska göra ett nytt försök idag... "Den som väntar på nått gott"...

Gott Slut & Gott Nytt År till er alla, vänner o släkt från familjen Enqvist-Holmberg-Olsson

Kommentarer
Postat av: Molle

va kul att du bloggar ....själv sitter ja o pekka å groggar....ha ha wille har blivit så stor o jag har en gåvagn till han....puss Molle

2006-12-31 @ 21:57:27
Postat av: Bissen

Love u gumman o Hälsa Pekka o skåla för oss + er vid 00 :-) Pöss från oss alla ps.. vi har en blogg men tyvärr ingen grogg, bara ett glas vin som gör oss fin ;-)

2006-12-31 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback