"Dagis-docka", Kökslek o låtval för AllEars...

Första veckan på dagis avlagd, 1 timma vardera onsdag-fredag o gissa va skoj han har haft det!  Han bryr sig inte ett dugg om mig, bara kikar till mig ibland... Jag har bara suttit vid ett litet bord o försökt sy *haha* en "samlingsdocka" som dom ska ha vid samlingen varje dag, en liten docka som "ska" se ut som William själv.. stackarn kommer få men för livet!!! Han kommer hata mig!!!

Så här långt har jag kommit... hmmm... hjulbent blev "han" iaf :-D (OBS! EJ KLAR -tack o lov) -Skratta INTE!

docka


William är DÖDSTRÖTT när vi kommer hem strax efter 11 för att äta lunch.. Här sitter han sömnigt o "drar ut o in" lådor i köket i väntan på lunchen... Det är mycket nu, för att "dra ut o in" lådor, "öppna o stänga" dörrar så nu i dagarna har vi vänt på handtagen så han inte kan öppna vilken dörr som helst.. sist så åkte pappas väckarklocka i toastolen.. han tyckte väl att den var smutsig eller att han inte ska gå upp om mornarna.. :-)
(skåpet till höger är "hans" så därav röran...)

kökslek


AllEars har nästa fredag en tävling om ett Live-gig i November men vi vet inte vilken låt som ska vara med o tävla. Man får nämligen anmäla 1 låt o sedan bli röstad på (tävling) av medlemmar på sajten (registrerade men helt gratis)
Hur som helst så undrar vi vad NI tycker skulle passa som bidrag???? Av de låtar som finns på Pär Enqvist -AllEars eller på officiella hemsidan
Vore jätteroligt om ni kom med era åsikter då det står still i våra huvuden av låtval.. Vi är för "partiska"

image227

5 av er som röstat på den låt vi väljer att lägga ut, vinner en EP med Pär Enqvist Band

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej igen! Så Willeman ska också börja dagis, Max ska börja nu han med. Det är både fascinerande att de blivit så stora och sorgligt att man ska behöva lämna ifrån sig dem, eller hur?! Och dockan, jag tycker den var väldigt fin! :) Jag har lagt ut en utmaning till alla bloggare, se senaste inlägget på min blogg! Kolla på noreasmamma.blogg.se

2007-08-26 @ 09:28:25
Postat av: Bissen

Ulrika
Tack, jag tycker den ser förskräcklig ut men den är inte klar än så det kanske finns hopp om att den ser bättre ut sen :)
Kul utmaning men jag hoppar bilder på lgh, har inte riktigt tid över för det just nu.
Ska iaf kika in på din blogg sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback