Inga vattkopper men här kommer en bildserie

Det verkade som sagt att det Inte blev vattkoppor då det har gått för många dagar utan någon förändring men vad det är, har jag ingen aning om. Måste vara något bett trots allt... Jaja, han besväras iaf inte av det, är som sagt alltid lika glad o busig. Se bara spexet när han sitter på sin Bobbycar... dräglar som en tok så det är väl dags för flera tänder, han har bara fått 8 hittils o det var ett tag sen..

 


Som vanligt är det bus o musik som är vardag för William, han älskar verkligen musik o dansar gärna om han inte spelar på sin Uke. Här om dagen hörde jag honom sjunga med på "sitt sätt" när jag spelade musik o sjöng medans jag diskade.. Det lät verkligen gulligt :-)

  
    


Värmen kom till Stockholm i veckan så då passade vi på att äta middag på balkongen. Det tyckte William om för då kunde man kika på alla fordon som åkte på gatan nedanför. William älskar allt som har med hjul nämligen o låter "hjulen" så är det ännu mera intressant....

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback