Trött Dagiskille, BVC, bokläsning o "dockan" klar.. hmm

Det går jättebra för William på dagis, har lämnat honom en stund må-tis, idag lämnade jag redan ute på gården o gick hem en sväng vilket hade gått jättebra. Imorgon är det tänkt att han ska äta lunch.. Hur ska det gå? Han är nämligen DÖTRÖTT vid halv 11-tiden o sover som en stock hemma sen... Här försöker jag väcka honom efter nästan 2 1/2 tim då vi skulle till BVC o jag var småstressad.. gjorde även en välling då klockan var för mkt o det skulle inte hinnas äta. Han vägrade att vakna.... o det förstår man.. se så skönt det ser ut:

sover


BVC-besöket gick bra o STORA killen är numera 85 cm lång o väger 13Kg!!! Inte konstigt att det är tungt att bära upp han för alla trappor.. eller dra honom, matkassar etc i vagnen.. Bara vagnen väger UTAN barn, kassar etc  16,2 KG! *pust pust* (kan tillägga att mina handleder ömmar)

Igår hade han en bokläsningsstund för sig själv i Emmas knä... helt spontant satte han sig där o bläddrade.. Det har aldrig hänt. Han brukar mest äta o riva i böcker o har inte innan vart speciellt intresserad av att titta o lyssna... Kul :-)

läser1


läser2


Å så samlingsdockan då *harkel* Den är "klar" iaf.. Han kommer få men för livet för att sin mamma inte kan sy *haha* Hjulbent sak, smala ben, stora lår, normal kropp o STORT huvud! Men jag fick till "kepsen" iaf :-)

 



Kommentarer
Postat av: Jannicka

Ha,ha,ha.....jag gapskrattade rakt ut ! Förlåt.....men jag kan se framför mig hur du kämpat med denna docka och resultatet var rätt charmigt :O) KRAM! Jannicka.

2007-09-04 @ 11:01:03
Postat av: Anonym

Ha,ha,ha.....jag gapskrattade rakt ut ! Förlåt.....men jag kan se framför mig hur du kämpat med denna docka och resultatet var rätt charmigt :O) KRAM! Jannicka.

2007-09-04 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback