God Jul i förväg...

En försmak av Julen.... enormt mycket kärlek i denna bild *ler*

God Jul


Å glöm nu inte Barnfonden (se nedan) Många har undrat "hur man gör" o här kommer en kort beskrivning

Hur köper jag låten?

1) Gå in på
http://www.allears.se/

2) Tryck på "bli medlem" i vänsterspalten och fyll i dina uppgifter.
3) Gå in på "min sida" och tryck på "min plånbok"
4) Fyll på plånboken med valfri summa (lägst 15kr)
5) Gå in på "insamling för barnfonden" www.allears.se/band/insamling+till+barnfonden

6) köp låten 1 gång genom att trycka på dollartecknet i fönstret "mina låtar"
7) köp den flera gånger!!!!


God Jul i förväg alla kära bloggvänner men en annan sak har ni glömt åxå!
Maila adresser till [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback