Ut med Julgranen, DN-artikel om William Bajen Erik -allas vår prins

Idag fick jag nog. Nu ska Julgranen UT! William har pyntat den på sitt egna vis. Storasyskonen Daniel, Kimberly o Emma hade gjort den jättefin dagen innan Julafton men det är ett minneblott efter att han vart där.. Kulorna, glittret o smällkaramellerna har förflyttats upp varefter.. o när granen började svajja fick jag nog.
Ni förstår nog varför.. Övrig julpynt får stå en vecka till... Tror jag :-)

williams gran


DN då? Hur kom dom in i spelet? Jo.. flera olika tidningar hade en artikel från TT om "Allt fler tar nytt namn" Där det stod det i artikeln bl a att Bajen "fick tummen ned" som namn som INTE blev godkänd o det stämde ju inte då vi efter en överklagan i Länsrätten faktiskt fick igenom hans namn, så jag kontaktade bl a DN o efter ett par timmar ringer dom upp Pär för en intervju o så VIPS så finns en underbar artikel om våran William Bajen Erik som ni kan läsa om här:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=728535

Det var ju inte meningen att vi skulle få en hel artikel, vi är bara glada att han fick ett namn överhuvudtaget då han saknade namn ända fram till 10/12-07 .. innan hette han bara "-, Enqvist" på alla papper vi fick o något pass var inte att tänka på.. Så när jag upptäckte "felskrivningen" i diverse tidningar så fick jag nog.. Hehe..

Allas vår prins.. Vårt älskade charmtroll William Bajen Erik Enqvist

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis som fan till namnet. Verkligen jättekul!

Ha en god fortsättning och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

/Ullis (Vita, if you remember me)

Å Forza Bajen förståss :-)

2007-12-29 @ 13:43:32
Postat av: Bissen

Hej Ulrika!

Hur hitta du hit??? Men ett stort tack!
Gott Nytt på dig så hörs vi av. Kram

2007-12-29 @ 13:59:13
Postat av: Ulrika

Google jag säger bara Google 8-) (hur överlevde man utan Google förut tro?)

William Bajen Erik Enqvist är hett samtalsämne på forumet dessutom :-) (BF)

Kram och ha det...

2007-12-29 @ 15:49:44
Postat av: Bissen

Vilket forum? Var inne på BF-forumet men hitta inget... Men jag kanske inte hittar *ler*
Kram

2007-12-29 @ 22:46:15
Postat av: Ullis

Bättre sent än aldrig men du kanske redan hittat?

http://www.bajenfans.se/bajensnack/viewtopic.php?t=12242&highlight=william+bajen+erik

God fortsättning på er! /kram Ullis

2008-01-05 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback