Matbus, BVC-besök o kryper

Nu har jag inte skrivit på ett par dar men här kommer en sammanfattning.
Förkylningen börjar klinga av *skönt* Bara jag o Pärre som är småkrassliga..

William har börjat med en ny grej när jag matar honom.. spottar ut maten, får sin mamma att skratta så hon kiknar så nu är det nästintill OMÖJLIGT att jag matar honom.. hmm.. hoppas att det är övergående men så här ser han ut när han äter numera:

matbus


Idag var vi på BVC för vägning o mätning o stora killen (7 m + 3 veckor) väger 10 440gr o mätte 75 cm men William drog upp både axlar o nacke så lägg på nån cm el två.. Allt var iaf bra. Han sitter själv korta stunder, kan parera men är nog lite lat som sköterskan sa. Å när vi kom hem idag så har han tatt sina första riktiga kryp"steg".. annars har han mest sett ut som en fyrbent säl :-)
Försökte ta nya kort men han är så snabb numera att man inte hinner...

kryp


krypnära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback