William har tappat rösten

William har tappat rösten sedan ett par dagar.. hihi ... det är såååå tyst här hemma numera fast jag tycker riktigt synd om honom för han VILL babbla, skrika o gapa men får inte fram ett ljud. Nåja det ger med sig säkert snart o jag kommer glömma hur tyst det var. Hostan är det bättre med o ingen feber.. fast snoret rinner på som vanligt fast inte bryr sig han om det... Tog två nya"röjjar"bilder  idag men batteriet var kapputt så jag fick snabba mig på utan blixt. Dom blev sisådär..

ps.. se så "fint" vi har tejpat de vassa hörnen på soffbordet.. kommer nog inte få nått pris men "barnsäkert" när Willeman vinglar vid soffkanten

röjjer


23/2

Kommentarer
Postat av: Jannicka

Åhhhh,så söt han är !!!!! Kram Jannicka.

2007-03-06 @ 22:08:35
Postat av: Bissen

Jannicka..

Tack fast du har ju en riktig prinsessa juh :-)
Stor kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback