Rocker, Vinnare o Brevduva på besök

William fick sin försenade födelsedagspresent i lördags.. en grön (självklart) Ucke! Så nu har han en EGEN "gitarr" att spela på så pappa Pär får spela ifred.. -Äntligen får jag spela helt själv säger pappa Pär.

rocker


rocker2


Här sitter han i sin egna ÅLÄNDSKA fotölj o drar några ackord tillsammans med pappa Pär som sitter mittimot:

rocker3


Sedan har jag blivit en lycklig vinnare (ännu en ggn) o denna ggn av ett jättefint set från Blingo till William genom att tävla här:
http://www.foraldrarochbarn.se/annestavling/ 
Här kan man vinna jättefina priser varje vecka o det genom att bara läsa hennes underbara Blogg (svaren finns där.. hehe)
http://www.foraldrarochbarn.se/blogg/ (världens mest intressantaste, roligaste blogg så lägg denna på minnet)

Jag säger bara: Heja Anne!

(Bildbeviset på det fina setet kommer sen... väntar bara på posten)

Idag fick vi ett annorlunda besök på balkongen... En vilsen o antagligen trött brevduva som använde sig av vårat parasoll för att vila upp sig.. Jag såg att den var ringmärkt o började "googla" o tydligen var det "bara" en brevduva på villovägar.. o hur vi än gjorde för att få bort den så stannade den kvar ett par timmar.. väldigt tam mao. Brydde sig inte alls om oss utan bara kurade ihop sig o sov ett par timmar innan den flög iväg....

brevduva

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, tänkte bara ge mig till känna! Jag kommer från juni-06 gruppen på föräldranätet, har inte skrivit där på länge, men när jag gjorde det var du också där, så sen dess har jag kollat din blogg lite då och då, våra söner är ju lika gamla! Tänkte att du måste få veta vem som smygkollar på dig ibland! ;) (Heter ullevh på föräldranätet...)
Han verkar vara en kul liten kille, din William. Kul med gitarr och musik också, han växer ju upp i en jättespännande miljö!

2007-07-25 @ 14:34:44
Postat av: Bissen

Hej Ulrika
Kul att du kikade in o "gav dig till känna" :-)
Ja, Willemannen älskar musik men det kanske inte är så konstigt med tanke på vad han får höra om dagarna *ler* (på gott o ont såklart men det "onda" är nog jag som ledsnar -han klagar aldrig, tvärtom :-))
Ha en fortsatt bra sommar trots det ostadiga vädret.. Vi är tillbaka i stan o det kommer fler bilder från våran "turné".. hmmm.. besökte bara musikvänner söderut i Lund o hade "poolhouse concert" fast då sov han kvällen igenom såklart.. :-)men bilder på dagarna som vi var där kommer såklart..

Postat av: Ulrika

Hej igen, glömde kanske skriva adressen till min blogg, så du kan tjuvkika tillbaka. Den är iaf noreasmamma.blogg.se
Ha det bra!

2007-07-30 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback