Giget LogInn

Tja, nu är giget över o det var en lyckad spelning o som ett under så kom solen fram (som alltid på spelningar på den båten) så det var en UNDERBAR kväll!!!
Willemannen var hos gudfar Tompa o Magela o självklart gick det superbra... :):):)

Tog ett foto av en nyvaken Willeman igår när pappa Pär repade hemma innan giget där han tittar med stor beundran på sin far..

willeman


Jag tog MÅNGA bra foton men här är ett på hela bandet

bandet


En av gästartisterna var Juka Soma ( även han finns på
www.allears.se ) Pärre o bandet kompade honom o Pärre själv la lite stämmor.. En snygg bild enligt mig :)

juka o pär


Till allas glädje så fångades EN bild på mig, jag hade helt enkelt inget val... Hmmmm...

jag

Kommentarer
Postat av: Jannicka

Äntligen !! Är det sant ! ;O)
Kul att se dig och bilden var jättefin.Kramar stora Jannicka.

2007-07-03 @ 12:17:32
Postat av: Bissen

Hehehe... tack gumman :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback