1 Maj... Redan! +Vår Rock-galan

Herre jöses! Det är redan Maj o jag har nu gått hemma i ett helt år (blev sjukskriven början av maj förra året) o allt har gått med en väldans fart!!!

William är en riktig buse med ett väldans humör o envishet (lik pappa OCH mamma ;-) )o nu travar han enkelt på längs möbler o väggar.. bara en tidsfråga innan han vågar släppa men sett vid små tillfällen att han står utan stöd. Har inga nytagna foton då batteriet är väck men det kommer till veckan..

Å veckan som kommer blir fullspäckad!!! Pappa Pär har en Vår Rock-gala på lördag så mkt förberedelse blir det. Jag ska fota o William ska sova hos Emma o Daniels pappa Micke.. andra ggn vi lämnar bort han för natten, det kommer kännas konstigt!

Här är den finfina affischen för galan o info om det finns några musikglada Stockholmare som har det trist på lördag:

image115

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen! Hoppas allt är bra med er. Förstår av din blogg att dina dagar hemma med Wille är lika aktiva som mina med Bemi. Små busungar har vi!

Jag har varit tvungen att skydda min blogg en aning från specifikt en snokande person så nu kommer bara inbjudna läsare in. Skicka ett mail om du vill ha tillgång till bloggen.

Kram
Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback