Sjukling, brödtjyv, rosor o AllEars

Som vanligt "hinner" jag inte skriva så det blir ett samlingsinlägg med lite nya bilder.
I Söndags blev Willeman förkyld! Typsikt när vi ska ta vaccin-spruta men redan nu är han bättre. Här sitter han med syrran söndagskväll.. trött o snorig:

sjuk


Det var inte bara det som hände i söndags utan att Pappa Pär fyllde år. Givetvis så blev han uppvaktade med blommor o rosorna han fick av mig (+ att han fick en av Emma & en av hennes kompis Lina) glömde jag klantigt nog att hälla i vatten i vasen.. så måndags morgon så var de sååååå vissna *suck*

MEN då provade jag det gamla knepet att snitta om samt koka stjälken i ca: 20 sek o sedan tillbaka i vasen (med vatten denna ggn) o nu är dom som nyköpta!!!! Titta så fina dom är nu, man kan inte alls tro att de var vissna som en sur gammal disktrasa i går morse:

rosor


Imorgon fyller William 11 månader o det är fullt upp med honom nu. Han är precis ÖVERALLT o undersöker ALLT! Här har han precis lyckats ta ner brödet som låg mitt på köksbordet.. Var ifrån kommer teleskåpsarmarna???

br?dtjyv


Å så lite skryt om musiker-maken.. Se vilka fina omdömen + fick tom en bild när han ännu en vecka hamnade på ToppRocklistan (3:a denna ggn dock)

http://www.allears.se/ArticleHolder.aspx?articleId=6c638973-862c-4d68-bee5-d715cf5325ea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback