Ungen på ryggen, dammråttorna väck

Dammråttorna har förökat sig totallt sista veckan, de hoppar o studsar omkring o ingen hemma ser något förutom jag o William som legat förkylda.. nja.. iaf jag som legat däckad. Han har haft modet uppe o lekt med dessa små söta djur o all "pappersinsamling" som ockuperade köket.

Så det var bara att slänga upp han på ryggen o ta ett par turer till grovsoprummet:

rygg

Medans jag i 180 km/h dammsög, dammade o svabbade så fick hjälpredan vara i gåstolen o här "hjälper" han mamma sin med all sin kraft känna på det "rena" vattnet... o skvätta ur lite så hon fick svabba en gång till på det stället:

st?dhj?lp

Nåja.. halvskoj hade han iaf.. Själv är jag helt slut! Nästa ggn det är städdax så ska jag iaf se till att jag är frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback