Long time....

.. men veckorna rusar fram, dagis, jobb o en massa musik i vårt liv.
Willemannen ska tom ha sin "gitarr" när han ligger o myser med en flaska välling:

uke-mys


Eller sitta likadant som pappa.. o han har även sett hur pappa stämmer "gitarren" så han vet precis hur man gör.. *haha*

gitarr-killar


Mitt i mitt fotande så skulle knäppisen spela apa.. o det är han riktigt duktig på!
(Det här är ett kort till dig Carina)

knäppis


Idag så skulle inte pappa får spela själv på sin "nya" låt.. näää Trumsetet åkte såklart fram. Willemannen vill åxa vara med o lira...

rockers


Det var allt för denna gång. Som ni ser så är det MYCKET musik som finns i Willemannens liv.. Önskar att jag kunde få filma lite så får ni se han dansa åxå.. Riktigt gulligt! Men det får bli en annan gång :-)

Ha det bäst alla o du Carina.. tack ännu en gång för löksoppe-middagen :-D


Kommentarer
Postat av: Knudde

Haha ingen gitarr att mysa med när Knudde var där, men vad gjorde det? Jag hade ju William att mysa med!;) Gör gärna om det, oavsett vad Mr.Musik säger, jobar gärna ihop till fler låtar! Hoppas han är lika glad imorgon som han var ikväll! Kram

2007-11-25 @ 23:35:38
Postat av: Farfar o farmor

Eva !
Så trevliga bilder du sänder!
Kan vi ana lite fjun på huvudet ?
Låt Williams pappa hålla i kameran ockå så får vi se mamma ibland !
Under-overallen snart klar - under veckan faktiskt
Järngrytan väntar på leverans
Återstår endast transport i någon riktning !!
Farfar o farmor

2007-11-26 @ 14:02:42
Postat av: Hanna

Hej Eva!
Var det inte du som var nyfiken på mina smycken? Jag har en ny blogg med mina smycken. Ta en titt på:
hannassmycken.blogspot.com!

Hoppas allt är bra med er!
Kramar
Hanna

Postat av: Bissen

Knudde --> Självklart får du göra om det! Du är bara så bra. Hoppas att vi ses snart igen. Kram

Hanna --> Självklart ska jag kolla in, hoppas att allt är bra annars med er. Tiden har verkligen rusat iväg nu när man jobbar igen. Vart tog småbarnstiden vägen? Kram

Farfar o Farmor ---> Visst har han fått hår! Emma gjorde en "tuppkam" i veckan.. såg ut som en rockers :)
Hälsa, kram

2007-12-01 @ 09:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback