1 April... o dagen började sjuk...

Första april... En "lurendrejare-dag" men när William kröp upp i våran säng på morgonen så var han inte "kall" som han brukar (sparkar alltid av sitt täcke) utan varm.. eller nästintill "het" rättare sagt.. Det var tyvärr inget april-skämt... 

... jag fick ringa dagis... Där berättade dom att det går scharlakansfeber o halsfluss som "bara går runt" *suck* W har nyligen avslutat en kur penicillin för öronen... Hoppas att det inte är det...

Sedan fick jag ringa jobbet... så idag är jag hemma o vabbar.. o har bäddat ner William i soffan framför barnkanalen med "Clownen Manne och Koko" -Stackars barn.. räcker det inte med vi vuxna som har "blitt skadade" av honom i våran barndomsår ;-)

1 april -sjuk


Imorgon så är pappa Pär hemma.. Vi försöker turas om så gått det går.. alltid ett pusslande o alltid är det någon som bli besviken på en men så är det att ha småbarn o vara yrkesarbetande förälder...

Imorgon är det dessuton spelning för Pappa Pär på
The Big Ben... å jag som skulle följt med... för foto o andra uppdrag... men vem skulle vilja vara hemma med en sjuk kille på kvällen som dessutom kanske har scharlakansfeber!!! -INGEN! (helt förstårligt såklart...)

Nu ska jag fortsätta "vabba" o uppdatera Pär Enqvist Bands hemsida + bloggen där..

Ha det gott //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback