Mamma har en ny mobil (jobb-mobil)

OCH den har såklart en kamera.. (finns ju knappt mobiler utan numera) så jag tänkte uppdatera med lite bilder.. som jag "lekt" med.. kan ju inte denna avancerade mobil ännu... Finns dock ett jättefint foto på Pappa Pär på denna sida:
http://eva.parenqvistband.se/ som jag tog igår med kameran i svart-vitt format..

Här är vi på väg till dagis en solig morgon... AV ren lathet har vi vagnen fast det är så nära att vi kan lätt räkna stegen till dagis..

bajen


Dagis ja.. ja han *älskar* sitt dagis o det är skönt då mamma Eva är helt insnöad i jobb, iaf denna vecka o Pappa Pär jobbar o sitter mkt i studion PLUS lämnat o hämtat Willemannen...

Här sitter William framför Tv´n med en skål med frukt

bricka


William´s "älsklingar" Tiger o Ylle (som ska få nya kläder snart, hoppas jag *ler*)

tiger o ylle


Här är bara en massa "lek" med foton.. i olika stilar som gick att ordna i mobilen

    

svartvit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback