Jul- och Nyår

Jul- och nyår är passé.. här är lite bilder av tiden som var.. Julafton så åkte vi till Nackas minne.. Hedrade, träffade vänner o sedan åkte vi hem till julmat, julbad o julklappar...

   

Mellandagarna så såg vi mkt på film, busade inne så Willemannen ramlade in i stenbordet *ajaj* o åkte tunnelbanasen på kvällen med Pippi för att möta pappa Pär i Slussen (han kom från studioinspelningen)

 

Nyårsbarnen (de muntra o glada), tomtebloss i granen *lycka* o en storsovande Willemannen vid midnatt (missade alla raketerna....)
  

Kommentarer
Postat av: syster emma

va lycklig han ser ut på bilden med tomtebloss i granen. ;)

2009-01-09 @ 21:49:14
Postat av: bissen

Emma, visst gör han :)



--Du hittade julklappar när jag städade igår.. Ska vi vänta med dom tills du kommer?

Postat av: bissen

ps.. Jag skriver som en kråka (ligger i soffan) men jag menade att Jag hittade julklappar som du hade lagt undan :)

2009-01-10 @ 09:13:22
URL: http://bissen.blogg.se/
Postat av: emma

jahaaaa... ja det kan vi vänta med. :)

2009-01-10 @ 23:40:27
Postat av: bissen

Då gör vi det :)



Ses imorgon gumman.. Love U //Mamma

2009-01-11 @ 09:38:34
URL: http://bissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback